Reklamace, vrácení, výměna
Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud s našimi výrobky nebudete spokojeni, kontaktujte nás a servisní tým s vámi situaci vyřeší bez zbytečného zdržování a papírování.
Výměna nebo vrácení zboží
Zaručujeme bezproblémové vrácení nebo výměnu zboží bez udání důvodů v zákonné lhůtě 14 dnů. Nabízíme navíc možnost prodloužení této lhůty po telefonické či emailové dohodě.
Jaký je postup při vrácení či výměně zboží?
- Kontaktujte nás a sdělte nám, jestli chcete zboží vrátit či vyměnit
- Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a aby byl chráněný i samotný obal produktu
- Do balíčku přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
- Zašlete nám zboží na níže uvedenou adresu (zboží nezasílejte na dobírku)
- Převezmeme zboží a vrátíme vám peníze, nebo zašleme požadovanou výměnu
Pokud chcete vrátit zboží bez udání důvodu, musí být zboží nepoškozené a musí být vrácené v originálním obalu (úplné s kompletní dokumentací).
Záruka
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců (pokud není dohodnuto nebo v záručním listu stanoveno jinak). Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Více o záruce najdete v obchodních podmínkách.
Reklamace zboží
Naše výrobky jsou testovány a před odesláním pečlivě kontrolovány. Ale pokud i přes to objevíte závadu, zaručujeme bezproblémový průběh reklamace. Zajistíme vyzvednutí reklamace naším kurýrem a urychlený proces vyřízení.
Jaký je postup u případné reklamace?
VARIANTA VYZVEDNUTÍ:
- Kontaktujte nás a popište důvod reklamace
- Domluvíme s vámi čas vyzvednutí zboží naším kurýrem
- Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a aby byl chráněný i samotný obal produktu
- Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář
- Pošleme kurýra, který reklamaci v domluveném čase vyzvedne
- Zboží převezmeme a zkontrolujeme závadu
- Vrátíme vám peníze za vadný výrobek (nebo v případě zájmu nahradíme za výrobek bezvadný)
VARIANTA ZASLÁNÍ:
- Kontaktujte nás a popište důvod reklamace
- Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a aby byl chráněný i samotný obal produktu
- Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář
- Zašlete nám zboží na níže uvedenou adresu (zboží nezasílejte na dobírku)
- Zboží převezmeme a zkontrolujeme závadu
- Vrátíme vám peníze za vadný výrobek (nebo v případě zájmu nahradíme za výrobek bezvadný)
- Pošlete nám e-mailem fotku podacího lístku a my vám zašleme také peníze za dopravu
Adresa pro zaslání zboží:
Prosím nezapomeňte vyplnit a přiložit formulář, ve kterém budou všechny potřebné údaje.
formuláře ke stažení:
- formulář pro reklamaci zboží reklamacni-formular-PDF
- formulář pro vrácení nebo výměnu zboží odstoupeni-od-kupni-smlouvy-PDF
Pokud použijete vlastní formulář, nezapomeňte uvést následující údaje:
- adresu
- číslo objednávky
- ID a název zboží (viz faktura)
- požadavek, jak postupovat
- číslo účtu (v případě, že požadujete vrácení peněžních prostředků)
- kopii dokladu o zakoupení u nás
Poškozená zásilka
Vždy připravujeme zboží pro přepravu co nejpečlivěji, aby dorazilo včas a v pořádku. Pokud i přes všechna opatření dojde k poškození zásilky, jsme tu, abychom společně s vámi problém co nejrychleji vyřešili.
Poškozený obal zásilky
- Při převzetí pečlivě zkontrolujte obal zásilky.
- Zjevně poškozenou zásilku (např. proražený nebo potrhaný obal) nepřebírejte, pokud se nemůžete stoprocentně ujistit, že zboží uvnitř je v pořádku.
- Důvod odmítnutí zásilky vždy uveďte doručovateli do přepravního listu ke svému podpisu.
- Informujte nás o problému telefonicky nebo e-mailem, dohodneme se na dalším postupu.
Poškozené zboží uvnitř zásilky
- Obsah zásilky zkontrolujte co nejdříve po doručení.
- V případě poškození obsahu nás neprodleně (nejpozději následující pracovní den po dni doručení) kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, dohodneme se na dalším postupu.
- Nevyhazujte ani neupravujte obal zásilky.
- Pokud je to možné, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a fotografie obalu.
Kontrola při převzetí zásilky - PPL, Zásilkovna
Při přebírání zásilky nezapomeňte zkontrolovat její stav. Viditelně poškozené zásilky s porušenou páskou nepřebírejte a neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle +420 604 798 138. Eventuálně balík rozbalte v přítomnosti dopravce, a pokud je zboží poškozené, vyplňte na místě reklamační protokol. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.
KONTROLA PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY - česká pošta
Reklamace mechanického poškození - Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.